Obserwatorzy

sobota, 7 września 2013

pidżama party!

hejj! witam was po długiej przerwie, za co chciałam przeprosić, ale zrozumcie to, że nie chcę pisać postów codziennie aby tylko coś tu było. Chcę zadbać o tego bloga i nie wrzucać tu niepotrzebnych, nudnych potów.. Posty raczej będą teraz około 3 razy w tygodniu, ale na prawdę uwierzcie, że mam dużo nauki. Przed chwilą skończyłam zadania z matematyki, przez które zleciała mi jakieś półtorej godziny.
Z wczoraj na dzisiaj byłam na nocowaniu u Bonny razem z Jullie, Susan i Molly. Wy też tak macie, że jak śpią u was przyjaciółki to mówicie, że nie będziecie spać, a potem i tak zasypiacie? My jednak spałyśmy tylko jakąś godzinę rano, między piątą a szóstą :D!
Poszłyśmy nad jezioro, na boisko, gdzie Julie krwawił palec i jeździłyśmy na deskorolce^^. Muszę się przyznać, że cały czas o was i blogu myślałam :). Wydaje mi się, że więcej się dowiecie ze zdjęc. W środę posta nie będzie, bo idę na casting i bardzo się stresuję ;o. Mam nadzieję, że pójdzie mi dobrze, trzymajcie kciuki!



Lubicie robić pidżama party z przyjaciółkami? :)

14 komentarzy:

  1. Mam taką samą czapke Ny. Rózowa :D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje się, że było fajnie :3

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com na blogu jest banner Vintage Shop, czy w wolnym czasie mogłabyś kliknąć? Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że było fajnie :3

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com na blogu jest banner Vintage Shop, czy w wolnym czasie mogłabyś kliknąć? Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, fajne zdjęcia :D
    Komentarz u mnie = komentarz u ciebie!

    Zapraszam do mnie.
    julia-juuliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :))
    Świetny blog! Obserwacja za obserwację :) ?
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przypomina mi się moja piżama party ♥♥♥

    super blog! fajnie się czyta twoje posty ♥
    obserwujemy? ja już!
    ----------------------------------------------------------------------
    PROSZĘ KLIKNIJ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU! DLA CIEBIE TO KRÓTKA CHWILA, A DLA MNIE TWOJE KLIKNIĘCIE MA OGROMNE ZNACZENIE!!!
    ----------------------------------------------------------------------
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. haha widze że dobrze się bawiłaś !! ;3 na jaki kasting idziesz ? śpiewasz? tańczysz? czy co ?! :)
    zapraszam do mnie http://emcia-kisza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjecia !
    Widać ze sie dobrze bawilas :)
    Masz świetnego bloga :*
    www.blogkinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia <3
    OBSERWUJĘ
    http://zubraa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, fajne zdjęcia <3
    chciała bym przeżyć pidżama party, bo na razie nigdy jeszcze tego nie doświadczyłam ...
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha świetne zdjecia! <3 Nie ma to jak czapki skate'ki <3 umiesz jeździć na desce? *-* ZAZDROSZCZE! : > Pozdrawiam. :)
    __________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :]]
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjecia :) widac ze byla nie zla zabawa :P

    fajny blog, ciekawie piszesz :D

    http://onceethought.blogspot.com/ :))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przedostatnie zdjęcie fajne. Ale dla mnie te foty były wyreżyserowane czego ja na blogach nienawidze. Będe tu wpadać i zapraszam do siebie:http://jaiswiatus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przestań pisać tak dziwnie te imiona!

    Polly - Pola Kubalka
    Molly - Maja Moś
    Susane - Zuzia (nazwiska nie pamiętam)
    Bonny - Bogna Sroczyńska

    OdpowiedzUsuń