Obserwatorzy

piątek, 16 sierpnia 2013

rysunek

Pokochałam rysować. Na prawdę pokochałam rysować! jak na razie nie rysuję jakoś mega wybitnie jak na mnie (11 lat). Ostatnio narysowałam Lane Del Rey, Ellie Goulding, kilka blogerek, a dzisiaj - nieokreśloną osobę. Chyba najbardziej przypomina mi pewną postać z mojej książki - Princess Diares. Lilly. ^^
Fotografia między innymi to też moja wyróżniająca się pasja. Był już kiedyś o niej post, ale niedługo zrobię osobny, o moich największych pasjach, aby nie mieszać w to tego posta. :)





Podobał się rysunek? (niedługo zrobię post w którym pokażę większość moich rysunków) :)

5 komentarzy:

  1. ładny rysunek :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm ale pyszności <3
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rysunek, mniamm! Pychota, głodna jestem przez Ciebie, a dopiero co jadłam obiad! Ja lubię rysować, ale tak ładnie to nie umiem :<

    Zapraszam do mnie: Seszel.blogspot.com
    Może jeśli Ci się spodoba to zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio duzo rysuję, twój rysunek jest śliczny :*
    Mmm Pyszności <3

    Zapraszam do mnie. + Obserwuję, cudowny blog

    http://nella-nelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń