Obserwatorzy

środa, 25 września 2013

school tag

hej! dzisiaj taki spontaniczny post, ponieważ teraz dopiero wpadł mi do głowy jakiś konkretny pomysł. Dawno nie było tag'ów, więc pomyślałam, że chętnie byście przeczytali :). Zapraszam do czytania school tag!

1. O której wstajesz do szkoły?
         Wstaję po 7:oo :)
2. Ulubiony nauczyciel?
         Pani z w-f'u, pan z brytyjskiego.
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
         Razem z Susie z w-f'u, z brytyjskiego :)
4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób z którymi się zadajesz, czy raczej z większością? 
         Nie mam jednej najlepszej osoby w szkole, kumpluję się bardziej z większością :).
5. Plecak, torebka czy tornister?
         Ogólnie to plecak, ale jak mam mniej zajęć to torba.
6. Czy malujesz się do szkoły?
         Nie, raczej tylko na jakieś imprezy, a tak w ogóle to za bardzo tuszu nie potrzebuję.
7. Do szkoły spodnie, spódniczki czy może sukienki?
         Na codzień, spodnie lub legginsy, ale czasem też noszę spódniczki przed kolano.
8. Czy nosisz jakieś akcesoria do szkoły?
         Zawsze noszę gumke do włosów i jakąś bransoletkę czasem tą, ze sznurków :)
9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś świadectwo z wyróżnieniem/ czerwony pasek? 
         Tak, miałam i sterczałam na środku sali ;oo.
10. Czy w szkole jesz drugie śniadanie?
         Tak, i uważam, że głupotą  jest nie noszenie.
11. Przedmiot, z którego jesteś słaba?
         matematyka ;c
12. Do szkoły chodzisz pieszo, autem, taxi czy autobusem?
          Najczęściej zabieram się z mamą autem :)
13. Zmieniasz buty w szkole?
          Tylko w zimie .
14. Lubisz ćwiczyć na wf'ie?
          takk <3
15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą? 
          always :)




Mam nadzieję, że podobał się post! Zachęcam Was do napisania takiego :). 
Z wszystkich komentarzy będę zawsze wybierać kilka blogów i je polecać, więc piszcie! :)

Blogi na dziś: http://canashi.blogspot.com/    www.ola-olkaa.blogspot.com   klauuudaiii.blogspot.com     http://zosia-zosiulkaa.blogspot.com/   klaudmen.blogspot.com    niikablog.blogspot.com

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag :)

    www.ola-olkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na tag/posta. Według mnie również głupotą jest niczego nie zjesc w szkole. No bo jak mozna wytrzymac tyle godzin bez jedzenia? Ja jesli nie zrobie sobie kanapek to zawsze cos kupie w sklepiku. ;)

    zapraszam. <3
    basia-basiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag! Zazdro ze tak póxno wstajesz ! <3

    Zapraszam do nas :*

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kto w końcu odgapił pomysł zrobienia school taga ty, czy Polly?

      Usuń
  5. W matmie moge Ci pomóc.
    ps DRUGA ŁAWKA JEST MOOOOOJA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba te znapisze tego posta mogę ? :)
    Mam cię w blogi które czytam ;**
    http://emcia-kisza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog <3 Obserwuję i liczę na rewanż <3
    http://zeta354.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny tag :D
    u mnie nowy post :* możesz kliknąć w link Sheinside ?:)

    OdpowiedzUsuń