Obserwatorzy

sobota, 31 sierpnia 2013

sick

hej! Z wczoraj na dzisiaj nocowałam u Suzan. Nieźle się uśmiałyśmy, jak to zawsze, przy takich spotkaniach. Jej piesek, dokładnie maltańczyk Kajtuś, jest mega śmieszny i świetny! Mimo, że mnie nieźle pogryzł i tak go bardzo polubiłam. Kiedyś uważałam, że kupienie tej małej "paskudy" to totalna głupota i mówiłam, że będzie nie mądry itp, ale dziś gdy przyszłam do Susie, już na mnie nie szczekał, bo mnie poznał i chyba chociaż trochę mądrzeje ;).
Dzisiaj się nieco źle czuję, nie wiem czemu. Głowa mnie boli, brzuch co prawda już przestał, ale i tak jakoś mi źle... Może to dlatego że dzisiaj spotkałam w markecie niektóre osoby z mojej szkoły? Może przypomniała mi się nauka na sprawdziany? Nie wiem. To raczej przez warunki atmosferyczne. Już po prostu mówię jak pani w szkole na lekcji przyrody :)!
Moi rodzice z Elizą pojechali do znajomych i na shopping, a ja niestety nie ._. Co prawda sama nie chciałam jechać, a teraz żałuję! :D Dziwna jestem, nieprawdaż? Niedługo idę wycieniować włosy. W ciąż męczy mnie myśl wycieniować, czy lekko podciąć? Chyba jednak wycieniuję jak Chiara Ferragni - KLIK <3



Podobają się zdjęcia? Czy wy też jesteście chorzy? <33


9 komentarzy:

  1. Masz polar z (kłeczuły ) ?Nie wiem jak to sie pisze ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Trzymaj się :)

    for-her-and-him.blogspot.com

    Zapraszam do nas. Dopiero zaczynamy i liczymy na każdy komentarz czy obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem chora, a tobie życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    http://yeolie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej śliczne zdjęcia i fajna czapka :)



    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne fotki, nie jestem chora ale coś czuje że niedługo będę bo gardło mnie lekko boli. Wydaje mi się że fajnie będziesz wyglądać w takiej fryzurze ;)

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze ze fajnie sie bawiłaś,śliczne zdjecia?

    obserwujemy?
    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :-* Zdrowiej kochana <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń