Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

~niedzielny chill~

hello! 
Doczekaliśmy się ostatniego dnia tygodnia. Powinnam go spędzić na uczeniu się i odrabianiu zadań, czego mam no nie zbyt dużo, ponieważ zrobiłam tą robotę już wczoraj, dlatego nie było postu. 
Nie spodziewajcie się ich  codziennie, ponieważ w moim życiu to niewykonalne ;) .

Pozwoliłam sobie na odpoczynek po tym ciężkim tygodniu. 
Już lody z Lidla zakupione i zaczynamy chill! 
W końcu to pierwszy raz w moim odnowionym pokoju! Około w środę prawdopodobnie ukażą się zdjęcia całości pokoju ;*. To łóżko jest przewygodne!  
I'm in heaven!

Zapraszam Was jeszcze na mojego ASKA <3 <3 <3 






Jeszcze 3 świetne piosenki, których słucham dziś:







POLECANIE  BLOGÓW:



BLOGI DALEJ POLECAĆ MOŻECIE 





Która piosenka najbardziej Wam się podoba?

9 komentarzy:

  1. Świetnie łóżko! Zawsze o takim marzyłam, i kupie je do nowego pokoju (domu) <3 Ja kocham tę 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Ja też kocham te dwie piosenki najbardziej <3

      Usuń
  2. Cudne łóżko! ♥ Bardzo podobają mi się białe meble :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne łóżko! Miałam je mieć ale auto było za małe , więc musimy przyjechać jeszcze raz .. A ty gdzie je kupiłaś i po ile? MOże taniej wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi je przywieźli pracownicy Ikei tym ich dostawczym autem ;>

      Usuń
  4. ładna grzyweczka :)
    ja też dzisiaj chilluję ^^

    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. łóżko jest świetne !
    mniam lody <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne łóżko! modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń