Obserwatorzy

piątek, 1 lutego 2013

next friday

hola ♥ !
Wczoraj dowiedziałam się , że jade za tydzień w piątek (w pierwszy dzień ferii♥ ) na noc do Bonny (mojej przyjaciółki) ! Już z samego tego się cieszę , a będzie też na nocowaniu Susan (kolejna przyjaciółka) ! : D Zrobimy kilka filmików z wyzwaniami C; Jak jakiś nam uda się fajny (nie będzie hejterów) to wstawię :) Wpadłam na pomysł , że zrobimy wieczór filmowy i przyniesiemy z Susie jakieś fajne filmy , no Bonny ma u siebie ;) Ho , ho , ho zacznie się od Harrego Pottera , a skończy się na "Teletubisiach" ! :D! Oczywiście żartuję ;) Umówiłyśmy się na 16:00 i , że zabierzemy po kilka rodzajów słodyczy . Rodzice nie pozwolą mi raczej wziąć Nikona , więc będę musiała wziąć zwykłą cyfrówkę ;// No , cóż ? Wiem , że nudny post , ale jutro mam nadzieję będzie ciekawszy . 
                                                                                                                     UWAGA!
Biorę udział w konkursie u aleksandra-r.blogspot.com i bardzo bym prosiła , żebyście na mnie zagłosowali , jeśli tylko chcecie i podoba Wam się mój blog :) Byłabym bardzo wdzięczna za głosy , ponieważ wiem , że mogę na Was liczyć ;) Ten blog na pewno Was zaciekawi , a ja potrzebuję głosów. Konieczne zagłosuj! Dziękuję , jeśli zagłosowałeś\aś :D . 








Jak podobają Wam się zdjęcia? Jak macie zamiar spędzić następny piątek??

Polly . xx .

23 komentarze:

  1. Oczywiście mogłam się tego spodziewać, że też weźmiesz udział:( No ale wsumie się przyzwyczaiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , no zuzia błagam cie ! TEN KONKURS jest dla wszystkich , nie tylko dla ciebie! a jeśli się boisz ze wygram to tak piszesz xddd

      Usuń
    2. Nie boję sie, że wygrasz tylko mnie to denerwuje ale ty musisz dodać,że ja się boję . No bez przesady ! xddd

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia! udanej nocy u przyjaciółki :*
    ja normalnie w piątek szkoła i potem może na miasto ^^
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a ferie kiedy zaczynasz?? :D

      Usuń
  3. Też zaczynam ferie za tydzień <3. :D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny bloog .;- )) Oraz fajny warkoczyk .;- )) Obserwujee <33 Zapraszam http://paauulinkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :>


    obserwujemy?
    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ! Nie wiem , dlaczego pozwoliłam komentować takim niemądrym anonimkom jak ty;PP lucy , to ja średnio lubię , a ten blog jest dla tych , którzy lubią czytać blogi , a nie dla właśnie CIEBIE - hejtera . To nie głosuj . Nie chcesz tylko mnie hejtujesz to hello!? Poco go czytasz? ;PP

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam
    Dominika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję i proszę o rewanż! Zapraszam do mnie Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, ja nawet nie wiem czy do kolejnego piątku dożyję xD Haha.

    + wpadnij też do mnie, zaobserwuj, skomentuj ! Zrewanżuję się !
    myraspberrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny blog *.* mam nadzieje ze wpadniesz do mnie ;) bede tu wpadac czesciej
    obserwujemy ? http://karaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już obserwuję od dłuuuugiego czasu :)

      Usuń
  11. Może powiększ czcionkę ? Prosze :d

    OdpowiedzUsuń