Obserwatorzy

piątek, 8 lutego 2013

chill out

hola !
Mam już FERIE ! Dzisiaj jeszcze nie za bardzo to czuję , ale myślę , że gdy w poniedziałek nie będę musiała się tak wcześnie zrywać , to poczuję :) Ughhh... Zapomniałam , że od poniedziałku do piątku będę chodzić do mojej pani z w-f na zajęcia z tańca. Już dzisiaj byłyśmy (ja i Susie(BFF) ), ale mamy podobno uczyć dzieci z pierwszych klas , czy coś takiego ;33 Siostra od Bonny (BFF) rozchorowała się i nie możemy do niej dzisiaj przyjść na noc ;CC planujemy to już od dwóch tygodni , a tu wszystko na marne . Może następnym razem ... A kiedy nadejdzie ten "następny raz" zadecyduje wolny czas ^^. Teraz odpoczywam pod kocykiem jedząc czekoladę Ritter Spott Biscuits , batonika w czekoladzie i lizaka ze szkoły suchając dobrej muzyki ;)
-------------
Przeszłam do konkursu u Oli - KLIK ! , i baaardzo miło by mi było , gdybyście zagłosowały na mojego bloga tam , ponieważ bardzo potrzebuję głosów ;3 No , ale liczę na was :D Na mnie możecie zagłosować prawie na samym dole na blogu Oli  , gdzie jest ankieta , czy tam tabela i jest poly-pooly . Jak zagłosujesz i pamiętaj nie oszukuj , ponieważ ja sprawdzę czy na pewno zagłosowałeś lub aś ;) . NAPISZ wtedy w komentarzu , że ZAGŁOSOWAŁEŚ i masz u mnie jak w banku , że zaobserwuję twojego bloga , i często będę komentować :) 
CHILL OUT ^o^


                                       




to z lewej to baton jakby coś xdd


Wy też macie już ferie czy może mieliście ? Miło mi będzie jak zagłosujecie :) Pamiętaj ;** Do zobaczenia ^^.

41 komentarzy:

  1. Ahh ale ci fajnie, ja już ferie skonczyłam ;*

    werka-werciuuus.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja kończę za 2 tyg , ale o tym staram się nie myśleć hahahah!

      Usuń
  2. Ja też mam ! To chyba wiesz :D Zkomentuj a ja na ciebie juz zagłosowałam

    zula-zully.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie dzisiaj zaczęłam ferie :) super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. słodko <3

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! :)

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie koniec ferii.:)
    Śliczne zdjęcia.;*
    Zapraszam;http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale dawno nie jadłam takich lizaków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia. Masz śliczny pokój *.*
    Obserwuję ^^

    girls-trio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ! hahah :) Zrobię niedługo room tour :)

      Usuń
  8. Właśnie mi się kończą ferie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, obserwuje ;)
    +licze na rewanż

    nikola-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też rozpoczynam dziś ferie ;*

    http://myraspberrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałem, a spróbowałbym tej czekolady co jesz :D
    xoxo,
    www.ohyeahwk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) bardzo dobra jest :) z lidla hahah ! Ritter SPORT

      Usuń
  12. Ja też właśnie zaczynam ;D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam ;). Życzę powodzenia :). Wygrasz :D.
    Ja też mam feriee ! ♥. Wreszcie :D.
    Nie ma to jak lizak ze szkoły xdd.

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog , ciekawa tsa notka ;*
    bede tu wpadać jak najczęściej !
    wpadniesz do mnie ? zależy mi :c
    lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do ciebie wpadam codziennie ;* ale jeszcze raz wpadnę jak chcesz hahahah ! <3

      Usuń
  15. a ja już dawno po feriach :c
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna tapeta ;3

    Obserwuję.
    Obserwujesz, komentujesz? = Robię to samo ;3 .

    karolina-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetnego bloga :)
    Zapraszam- wymyśliłam pewną akcję, a tak właściwie cały ten blog jest jedną wielką akcją, jeśli chcesz się do niej dołączyć zaobserwuj, a nawet twórz tę stronę razem ze mną. Mogę zmienić świat tylko z Tobą:
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ;D ! Jejku jak miło ♥ ! ZAOBSERWUJĘ KONIECZNIE! Cuuuuudownego masz blogga dołączam się ♥♥♥

      Usuń
  18. bardzo ładne fotki :)

    karmelowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczne zdjęcia!
    ja również zaczełam ferie *żówik* haha :D
    http://keepcalmandsmileblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *żółwik* Luna! Właśnie o Tobie myślałam hahahah! <3

      Usuń
  20. Ja już dawno skończyłem ferie, ale tobie życzę żeby były udane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam do Ciebie prośbę, kiedyś weszłaś na mojego bloga i zostawiłaś komentarz. Liczę, że teraz też do mnie zajrzysz i napiszesz swoją opinię pod ostatnim postem "Informacja". Chodzi o to, że nie wiem, czy nie usuwać bloga... Chyba nikt tego nie czyta. Z góry dziękuję bardzo! :)
    http://roughlife-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojojoj jakie masz białe mebelki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, ja właśnie zaczęłam ferie :D

    Obserwuję i liczę na rewanż :) http://poradowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń