Obserwatorzy

piątek, 4 stycznia 2013

megga dzien

hei wszystkim! Dzisiaj w szkole było meega smiesznie :D Na wf tańczyłyśmy belgijke . było extra ! Oczywiscie tylko mi i Susie wychodziło xdd . (Z dziewczyn , bo nie mamy wf z chłopakami) . Ale na niemieckim myślałam , że pękne ze śmiechu (i pękłam) :D Bo ja i susie położyłyśmy sobie piorniki na głowe i probowalysmy je utrzymac (; A za nami cała klasa ! my na niemieckim robimy co chcmy . A pani : co wy tu wyprawiacie? A my w śmiech :D Pani od niemieckiego nie jest z polski , a w dodatku tańczyliśmy gangnam style z tymi piórnikamy na głowie ;D Było słychać tłuczące sie o siebie kreddki , ze spadajacymi piornikami (..?) . A i na dodatek dzis piatek! Czyli najlepszy dzień tygodnia szkolnego , zeby nie było oprocz soboty .
no nic . przepraszam za blędy , ale jedna reka pisze , drugm głaszcze psa , który boi sie fajerwerek ( dalj strzelają jakby było poco?) no kilka zdjec cyknelam z psem na rekach xDD

haha , Nuunka zabaczyła fajerwerke x)




sorki , ze taka dziwn a mina , ale też zobaczyłam fajerwerke :D


ohh.. mam jakiś dzień dziwnych min ! ahhaahah!


Jutro jade na basen . Post raczej będzie , bo przeciez czemu nie? Aaa.. Jeszcze zrobić ciasto na RLE ;c no coz :D Może zrobie .. A! nie powiem , ale będzie to mam nadzieję fajna niespodzianka dla Was , ale w każdym razie zajrzyjcie w sobotke to Bayy..!

9 komentarzy:

  1. Będziesz mieszkała w Szwecji albo w Norwegii ? xd .
    Super pies ;D .
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, fajny niemiecki nie ma co! A ta pani mowi po polsku? U mnie tez strzelali, ale juz przestali :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś :*

    Też nie rozumiem po co jeszcze puszczają te fajerwerki :X

    http://werka-werciuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Foty z zwierzakiem zawsze spoko xd

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tak samo strzelają fajerwerki tak samo jak u ciebie pewnie w sylwester wszystkich nie wykorzystali xd śliczne zdjęcia ^^ i wgl ładna jesteś C:
    +obserwuje mogę liczyć na rewanż? :D
    nino-pamp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zarąbisty niemiecki :D my mamy często wolne lekcje ^^
    świetne zdjęcia :*
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń