Obserwatorzy

sobota, 3 listopada 2012

Popcorn, donut i kilka spraw

Hei

Dzisiejszy dzień całkiem miło upłynął.
Byłam na basenie, i wymyśliłam kilka nowych metod pływania, nurkowania. Co prawda są bardzo skomplikowane ale myślę, że pływając tymi metodami nie utopię się. HeH. Pograłam sobie na gitarze jedząc donuta i dorobiłam jeszcze popcorn. Kupiłam go w Lidlu (donuta). Bardzo lubię słodycze z lidla. A wy?
Macie kilka zdjęć :D



POPCORN


Donut <33







Mam dla Was NIESPODZIANKĘ!!!

Piszcie w komentarzach pytania do VIDEO na bloga:  Pytania i Odpowiedzi #1. 
Piszcie nawet po 10 pytań np.: Czy masz rodzeństwo? itp.
Mam nadzieję, że nagram to VIDEO jeszcze w tym tygodniu (po poniedziałku), to piszcie jak najwięcej pytań. Miło mi będzie! <33 

Bay!...





24 komentarze:

  1. PYTANIA:
    dlaczego prowadzisz bloga?
    masz rodzenstwo?
    jak się uczysz?
    jakie masz hobby?
    jaka gazete lubisz czytac?
    twoja ulubiona fryzura?
    twoj ulubiony kolor?
    ulubiony kwiat?
    czym dojezdzasz do szkoly?
    jak bys opisala swoj charakter?
    lubisz sie malowac?
    jaki jest twoj ulubiony ciuch?
    używasz komputera czy laptopa?
    masz lustrzanke?
    lubisz sluchac muzyki?
    jaka jest twoja ulubiona piosenka?
    jaka slawna osobe chcialabys poznac?
    ulubiona pora roku?
    co lubisz jesc?
    co lubisz pic?
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te Donuty <3

    1. przyjaciel vs przyjaciółka?
    2. gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
    3. jaki jest najpiękniejszy zapach?
    4. kim chcesz zostać w przyszłości?
    5. interesujesz się sportem?

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Jakim aparatem robisz zdjecia?
    2. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
    3. Ulubiony kolor?
    4. Ulubiony sport?

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubiony kolor ?
    Ulubiony film/książka ?

    Świetny blog.

    +Obserwuję, będę tu wpadać tak często jak pojawiają się notki :*

    Liczę na to samo z Twojej strony :>
    http://my-life-my-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia popcornu, nie wiem dlaczego, ale bardzo mi się spodobało :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulubione jedzenie?
    Ulubiony sklep?
    Masz zwierzaka?
    Masz chłopakA?

    obserwuję i zapraszam do mnie cebula-czosnek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pytanie: skąd pomysł na założenie bloga ?
    popcorn <33
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. P: Kto ci zrobił nagłówek?
    P: Jaki masz kolor ścian w kuchni?

    Mało, ale mnie palce bolą XD Super post ;dd

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo!

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog ;) Obserwujemy ? ja już ;x http://www.internetowabloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. slodycze z lidla są zawsze najlepsze !


    padziaa.blogspot.com obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Popcorn < 3 Narobiłaś mi ochoty ! :P

    Komentujesz, obserwujesz ? Zrobię to samo !
    myraspberrysmile.blogspot.com - zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnyy nagłówek ! :D

    1.ulubiony kolor
    2.piosenka która ostatnio wpadła ci w ucho
    3jak lubisz się ubierać

    +obserwuję , zapraszam do mnie :)
    http://nutellaaa-lover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Czy natknęłaś się kiedyś na śmierć?
    2. Jaki masz kolor pokoju?
    3. Czy masz zwierzęta domowe? Jeśli tak to wymień
    4.Jaki lubisz najbardziej przedmiot?
    5. Kim chcialabyś zostać w przyszłośći?
    6. Jakie miasto chciałabyś zwiedzić?
    7. Jak spędzasz wolny czas?
    8. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
    9. Jaki lubisz najbardziej serial?
    10. Lubisz gorącą czekoladę?

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Lubisz żówie? ;D
    2. Twoje największe marzenie to ...?
    3. Jakich używasz kosmetyków?
    4. Lubisz jeździć rowerem?
    5. Umiesz gotować?

    A dopiero zaczynam i zapraszam na mojego bloga happy-emilyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pyszny donut <3

    + zaobserwowałam, mogę liczyć na to samo? :)
    http://ibeelieveicanfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cute post. Nice blog. Follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu , mam nadzieję ,że jeszcze do mnie zajrzysz ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobisz sister tag? :)
    Zapraszam: http://aleloty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. porkorn, dobry film..idealne na dziesiejsza pogode
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. POPCORN najlepsze co może być ♥ obserwuję i zapraszam do mnie ;* pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń