Obserwatorzy

poniedziałek, 26 listopada 2012

O tym i o tym ...


Witam Was♥ 

Tysiac wejsc! 
Wiem , ze za bardzo sie nie musze tym cieszyc , ale miec bloga przez miesiac , to dla mnie duzo 1 000 wejsc.
 Dzieki Wam...

Obiecalam , ze zrobie na tysiac wejsc jakis specjalny post , ale dzisiaj nie mam za duzo czasu :( Obiecuje , ze wstawie w najblizszy tydzien cos specjalnego. 


Dzisiaj w szkole na w-f gralysmy w pilke noznom ! 
I

Pilka

Nozna
 
Moja druzyna wygrala 12:8 .
Jak sie ciesze .

Jeep. Spalam dzisiaj na warkoczach i mam kreconki :D
haha.Upieklam z Eliza (siostra) ciasto. Mmmm...
















Pocer face xD

Przepraszam , ze niektore teksty sa duzym drukiem , ale nie wiem co sie dzieje z tym blogspotem :( .

2 komentarze:

  1. Gratuluje wygranej ;p
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Masz ładne usta *.*

    OdpowiedzUsuń