Obserwatorzy

wtorek, 13 listopada 2012

Nieobecna

Heei

Będę się musiała wytłumaczyć mojej nieobecności. Rodzice powiedzieli, że na bloga będę tylko dodawać w weekendy, bo mniej się uczę niż dodaję na bloga przez to mam kilka nieszczęsnych 4 przypadkowo, ponieważ kilku pkt. do 5 mi zabrakło. Powiedziałam, że wy (moi najlepsi przyjaciele blogowi :D), nie będziecie już tak często odwiedzać mojego bloga, co sprawia mi ból. Więc zgodzili się na 2-3 razy w tygodniu szkolnym. "Nie myślcie sobie teraz, że mam jakiś strasznych rodziców, ale są super ;D." Ucieszyłam się z tego ponieważ źle się już zapowiadało. Fajnie, ale do tego dochodzi jeszcze Kreatywna Szkoła. Pewnie nie wiecie co to. To zajęcia pozalekcyjne w szkole, które pomagają zapamiętywać:
-terminy sprawdzianów
-daty na historię
-uczniowie umiejętnie stosują techniki pamięciowe, dzięki którym szybko zapamiętują wiersze, terminy, trudne słowa, długie liczby, wzory
-wykorzystują nowoczesne metody notowania
-czytają szybko i ze zrozumieniem
OK. To jeszcze nie wszystko, ale pewnie to was nudzi xD. 
No więc nie mam za dużo JUŻ do pisania więc...


Podwieczorek.



Jakby się ktoś pytał telefonu nie jem XD

3 komentarze:

  1. Umm pyszniutkie ;3 To fajnie, ze nas bedziesz odwiedzać nie tylko w weekendy :) / zapraszam do mnie, licze na komentarz - http://shining-from-the-stars-above.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pychaaa *.*

    obserwuje i licze na rewanż

    zapraaszam http://karaafashion.blogspot.com/

    :) niedługo konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń